Gardinbyte :P

Just nu håller min älskade på att byter gardiner i köket.
Ni vet,han är ju mer tjej är mig. jag bryr mig inte så mkt,
men de gör han. hehe!
Idag vette fan vad som händer är så oerhört trött,nellie ha ju vaknat några gånger inatt.
Vaknade kl 2,6,8 och halv 11. Fast hon vill bara ha mat,sen somnar hon om,
värre för mig, ja ha inte lika lätt att somna som hon.
Så jag ha vare vaken lite =/,Tar på krafterna att vakna små snuttar hela tiden.

Imorrn kommer kankse linda hit,
ska bli kul =D!
Va ju trots allt några år sen man var med henne ;P.

Kommentarer
Postat av: idun

känner igen det där, Matte e oxå mer "tjejig" än mig. haha

2008-12-01 @ 22:18:07
URL: http://ajdune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback