idag!

Nu är äntligen badrummet klart.
Så i morrn kommer rörmokaren å sätter tbx allt.
Ska bli skönt att kunna sitta i badkaret å slippa springa överallt bara för att gå på toa.

Fick även besök från Vicky å Frida idag, Alltid kul när de kommer några.
Synd bara att de såg förjävligt ut hemma, men hoppas dom inte brydde sig,de är ju trots allt inte vårat fel.
men i morrn ska vi ha en städ dag.
Så vi får se hur de är med rygg å allt efter de.
men hoppas att den vill titta ut ist, så jag slipper städa ;);P.

Kommentarer
Postat av: MOSTRA

Jag vill oxå att DEN tittar ut. Hon eller han. Visst var det Börje eller Göte han skulle heta och hon skulle väl heta Gertrud?



KRAM

2008-08-20 @ 21:43:49
Postat av: frida

Säg åt henne å komma ut nu! För jag vill pilla bebis! Och så hemskt såg de inte ut å jag bryr mig verkligen inte om hur det ser ut. :P kul å träffas :D

2008-08-20 @ 22:43:49
Postat av: dess

ramlade in på din blogg och lycka till=) såg dej på drakborgen för ett tag sen=)

2008-08-20 @ 23:17:18
URL: http://www.metrobloggen.se/theasmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback