tillbaka blickar ;)

För extakt 1 år,3 månader & 1 dag åkte jag och frida med bussen ner till sthlm,
Frida stannade i sthlm,jag tog tåget vidare till Örebro!
Skulle vara i örebro 1 helg och träffa en gammal kompis.
Visste inte hur de skulle bli eller nått,
Satt på tåget jätte nervös, sist vi sågs var dagen du flyttade dit ner, pga mig!
Jag var jätte nervös,när man kom till örebro c å såg dig så släppte allt.
De känndes som att vi bara hade vare ifrån varandra typ 1 månad.
Allt vart så levande,Du är den mest underbaraste person som finns, verkligen förstår och lyssnar på mig om jag behöver prata.Du är trygheten i mitt liv.
Jag ångrar inte en sekund att jag åkte ner till dig, de var de bästa jag gjort!
Sen efter den helgen va jag hos dig så mkt jag kunde.
Flyttade ner till dig efter bara 3 månader,de gick kankse lite fort,men de är inget jag ångrar.
Vi har väll haft lite problem i allt, men nu är de löst, vi bor själva, ska ha en egen familj =).
Vi får leva i nuet och inte i de som hänt,de har vi lagt bakom oss.
Jag är så lycklig med dig älskling.
Älskar dig mer och mer för varje dag.
Du gör mig levande!
Och att vi ska ha en bebis tillsammans gör mig så varm och trygg,du vill verkligen vara med mig,
även hur taskig jag är mot dig :/.
Jag Älskar Dig Andreas Eriksson <3

image11


Kommentarer
Postat av: denise

vad fint skrivet emelie :) (L)

2008-04-27 @ 19:01:21
URL: http://nisur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback